Post-HBO opleiding omnichannel retail marketing

28 augustus 2014

Beeckestijn Business School start in oktober 2014 met een nieuwe post-HBO opleiding Omnichannel Retail Marketing. De opleiding duurt zo’n 3 maanden en bestaat uit in 9 avondcolleges, een casedag en het schrijven van een eigen omnichannel retail-plan. De opleiding start in Utrecht en Amsterdam. De opleiding verbetert het begrip en inzicht in retail op zowel strategische, marketing als operationele aspecten. Deelnemers krijgen een theoretisch denkkader geboden om specifieke thema’s die nu actueel zijn, zoals omnichannel, te kunnen plaatsen en worden opgeleid tot een omnichannel retail specialist.

adv-Beeckestijn-1
De opleiding is ontwikkeld voor retailers en e-tailers, maar ook voor leveranciers, inkopers, beleidsbepalers en winkelvloer- managers, product managers, category managers, formulemanagers, marketing managers/medewerkers, e-commerce- specialisten. Ook account managers FMCC, vastgoed managers, klantmanagers en retail managers financiële markten, service desk managers en adviseurs bij lokale overheden kunnen terecht in deze opleiding.

Meer info op www.beeckestijn.org